Nowa kampania Ray-Ban

Grupa Luxottica, jedna z wiodących marek na rynku okularów, oraz producent kultowych modeli przeciwsłonecznych firma Ray-Ban prezentują swoją nową kampanię z udziałem słynnego amerykańskiego fotografa Stevena Kleina.

Ray-Ban_2017_Communication_Campaign_by_Steven_Klein__2_

Kampania, składająca się z siedmiu niezwykłych zdjęć, jest protestem przeciwko zakorzenionym w społeczeństwie stereotypom, które nie pozwalają jednostce w pełni być sobą. Steven Klein uchwycił na swych fotografiach momenty, w których główni bohaterowie rozprawiają się z przeszłością, aby w pełni uwolnić swoją osobowość, realizować swój potencjał i zmienić siebie na lepsze. Kampania może wydawać się zbyt bezpośrednia i bezczelna, ale wyróżnia ją autentyczność. Marka Ray-Ban obchodzi w tym roku swoje 80. urodziny i z tej okazji owa koncepcja autentyczności jest silniejsza, bardziej wyrazista i zaskakująca niż kiedykolwiek.

Ray-Ban_2017_Communication_Campaign_by_Steven_Klein__6_

„Tematem kampanii jest różnorodność i indywidualizm” — wyjaśnia Klein. „Cała koncepcja oparta jest na kreowaniu rzeczywistości, w której ludzie mają możliwość przechodzenia z jednego świata do drugiego, nie patrząc wstecz. Jedną z najlepszych rzeczy w tej kampanii jest jej autentyczność. Ktokolwiek ubiera okulary Ray-Ban, wyraża jednocześnie swoją własną osobowość, nie udając kogoś, kim nie jest”.

Ray-Ban_2017_Communication_Campaign_by_Steven_Klein__4_

Bohaterowie fotografii noszą zarówno kultowe modele, jak ponadczasowe Ray-Ban Aviator, zawsze modne Ray-Ban Clubmaster i odkryte na nowo Ray-Ban General oraz okulary wchodzące na rynek po raz pierwszy: Ray-Ban Blaze i Ray-Ban Dean.

Ray-Ban_2017_Communication_Campaign_by_Steven_Klein__1_

Ray-Ban_2017_Communication_Campaign_by_Steven_Klein__3_