Inspirujące portrety w kampanii Giorgio Armani

Giorgio Armani prezentuje nową kampanię Frames of Life 2017 zatytułowaną „Emma & Tristan”. Reżyser Chris Sebastian Joys stworzył krótki film opowiadający historię dwójki tytułowych bohaterów, których odrębne osobowości przedstawiają grę interesujących kontrastów.

FOL_2017_ADV_campaign_12

FOL_2017_ADV_campaign_11

Akcja rozgrywa się w Wiedniu, w którym art deco łączy się z nowoczesnością, a różnorodna architektura stanowi tło historii. Poprzez błędnie wysłaną wiadomość, rozpoczyna się rozmowa między bohaterami – zaczynają dzielić się ze sobą swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami życiowymi. Tristan zatraca się w swojej pracy i uważa, że nie można marnować czasu. Natomiast Emma wyznaje zasadę, że nic nie dzieje się przypadkiem, a każdy moment należy maksymalnie wykorzystać. Pomimo odmiennych światopoglądów, między bohaterami rozwija się silna więź. Okulary są w centrum całej historii i towarzyszą im nierozłącznie – to przez nie obserwują świat i porównują swoje przeżycia. Dzięki nim postacie stają się aktywnymi bohaterami prawdziwego życia, a nie tylko widzami.

FOL_2017_ADV_campaign_10

FOL_2017_ADV_campaign_09

FOL_2017_ADV_campaign_08

Kolekcja Frames of Life 2017 jest połączeniem nowoczesności ze stylem retro, a także efektem zastosowania najnowocześniejszej technologii. Oprawki oraz soczewki występują w wielu wariantach kolorystycznych. Okulary są dostępne m.in. w brązie, a także w opcji czarno-brązowej z fioletowymi, lustrzanymi soczewkami i szklanymi, zielonymi. Marka zadbała też o obecność kultowych detali, takich jak pojedynczy czy podwójny mostek. Geometria, innowacyjna konstrukcja, cienkie i metalowe ramki to cechy najnowszej kolekcji Giorgio Armani.

FOL_2017_ADV_campaign_07

FOL_2017_ADV_campaign_04

FOL_2017_ADV_campaign_06

FOL_2017_ADV_campaign_05