Okulary Persol w nowej kampanii z Vincent`em Gallo!

W sezonie wiosna-lato 2017 Persol odświeżył kultowy klasyk, będący znakiem rozpoznawczym marki oraz wzbogacił rodzinę 649 o nowe modele okularów. Odmienione formy łączą subtelne odcienie metalu, wytworne końcówki z acetatu oraz soczewki mineralne, tworzące nową, bezkompromisową nowoczesną ikonę. Twarzą tegorocznej kampanii MEET THE NEW GENERATION został amerykański artysta Vincent Gallo.

Persol_0PO7092V__1072_900_00pln Persol_0PO7007V__1070_900_00pln PO7007V__40x30
W najnowszej kampanii Persol na czterech czarno-białych fotografiach uchwycone zostały charakterystyczne dla Gallo momenty, jak nagrania w studiu czy podróż motocyklem. Vincent ma wiele twarzy, które ujawnia przy różnorodnych projektach, ale od początku swojej kariery pozostaje niezależnym artystą. Zasłynął z ról w kultowych filmach takich jak: „Chłopcy z ferajny” czy „Arizona Dream”, pracuje też jako reżyser, model, malarz, kierowca rajdowy, a także muzyk.

Persol_0PO7649S__106958_990_00pln Persol_0PO7359S__107156_990_00pln Persol_0PO7359S__1072W4_990_00pln Persol_0PO7649S__107156_990_00pln

Sesja autorstwa Zackary’ego Michael’a uchwyciła szczerą i prawdziwą energię Gallo jako twórcy, dla którego kreatywny proces tworzenia nigdy nie zwalnia oraz nie ma w nim czasu na odpoczynek. Zdjęcia przedstawiły również jego wygodny i nonszalancki styl, perfekcyjnie współgrający z odświeżonymi modelami marki.

Zrzut ekranu 2017-07-20 o 14.43.58

Zrzut ekranu 2017-07-20 o 14.43.35

PO7359S_B__40x30

Nowa wersja 649 to dowód na ciągłą ewolucję stylu Persol. Historycznie okulary zostały stworzone w 1957 roku dla motorniczych w Turynie, których praca wymagała specjalnej ochrony od kurzu i odłamków. Model 649 od początku zyskał uznanie Steve’a McQueena i innych gwiazd kina, przez co na stałe wpisał się w historię kinematografii. Jest typowym dodatkiem Made in Italy, wyróżniającym się swą rzemieślniczą jakością oraz użyciem materiałów wysokiej klasy.

PO7649S_A__40x30

W kolekcji SS17 znalazły się modele zarówno przeciwsłoneczne, jak i korekcyjne w różnorodnych wariantach kolorystycznych. Propozycje na ten sezon charakteryzują się delikatnymi oprawkami –  wyjątkowo lekkimi i wytrzymałymi ze stylizowanymi detalami, będącymi wyróżnikami Persol – mostkiem Victor, systemem Meflecto i zawiasami w kształcie strzałki. Dodatkowym uzupełnieniem nowej ikony marki jest wykończenie zauszników z acetatu Vitange Celebration, podkreślającej niepowtarzalny styl brandu.
Link do filmu: http://www.persol.com/poland/icons-collection/meet-the-new-generation