Versace Medusa

Opisywaliśmy już porcelanę tworzoną we współpracy Versace z firmą Rosenthal. Możecie o tym poczytać w naszym artykule i zapoznać się z seriami tej porcelany: Meandre d`Or, Medusa Blue, Medusa Gala, Vanity, Vanity la Doree czy Owoce Morza… Każda z tych serii to inna stylistyka, kolor, wzory i… Co najważniejsze – odbiór całości.

W tym artykule nie chcę już nic pisać o Rosenthal meet Versace. Chce napisać Wam o tym co cenniejsze. O wrażeniach, których w internecie raczej nie znajdziecie. Trzeba je wynieść z osobistego, organoleptycznego kontaktu lub właśnie z osobistej relacji osoby, która dokładnie podzieli się swoimi wrażeniami.

versace-medusa-3

Przed laty poczęstowano mnie kawą espresso w tej właśnie porcelanie z serii Medusa. Było to zaraz po jej wejściu na rynek. O tym pisałam. Teraz podpowiem Wam co taka porcelana wnosi do naszego życia. Tak. Nie wypada nie zauważyć, że gdy zaczynamy używać takiej porcelany coś w naszym otoczeniu się zmienia. Moja znajoma (pozdrawiam Cię Grazynko!) obdarowana filiżanką Medusy oświadczyła po tygodniu, że już nie „kawkuje” jak dawniej (tak nazywała picie porannej kawy – w kubku, w locie, w przerwie między makijażem a ubieraniem się) – ona delektuje się kawą. Jej życie spowalnia w tym momencie, potrafi skupić myśli na tym, że trzyma w dłoni efekt czyjejś głębokiej pasji. Wyrafinowane wzornictwo i dobór kolorów. Nieprzypadkowy kształt i perfekcyjne wykonanie zaklęte w przedmiocie na wskroś użytkowym. Potrzebnym.

versace-medusa-2

versace-medusa

Gdy się zastanowiłam nad tymi jej słowami, dotarło do mnie, że ja właściwie czuję to samo. Znalazłam radość w zakupie i używaniu tej porcelany. Cieszę się gdy zapraszani przeze mnie goście doceniają te kształty i zwracają uwagę na to w czym podaję im kawę. Gdy jeszcze studiowałam nie było mnie stać na jej zakup – teraz wiem, że kolejne dokupione elementy przypominają mi o drodze zawodowej jaką podążałam.

versace-medusa-14

versace-medusa-13

versace-medusa-11

versace-medusa-10

Versace Medusa to stylowe połączenie barokowych wzorów, odważnej kolorystyki i loga Versace czyli tego z czego słyną wyroby użytkowe studia projektowego Versace. Lekka porcelana wysokiej jakości to oczywiście podstawa sukcesu tego serwisu ale nie tylko. Każdy element serwisu zapakowany jest w bardzo estetyczne pudełko, a poszczególne części zabezpieczone folią i gąbkami. Filiżanki pakowane są wraz ze spodeczkiem (to komplet). Do każdego elementu otrzymujemy kartę – potwierdzająca autentyczność. Te typowe dla wyrobów firmy Rosenthal opakowania sprawiają, że jest to świetny pomysł na prezent!

versace-medusa-9

versace-medusa-8

versace-medusa-7

versace-medusa-6

versace-medusa-5

Ceny kształtują się mniej więcej w przedziale 600-730 zł za filiżankę, 200-250 zł za talerzyk deserowy czy prawie 800 za cukiernicę. Talerz duży to już koszt 770 zł a mlecznik 1140 zł. Pisze to jednak tyko orientacyjnie gdyż polecam zobaczenie szczegółowych cen na stronie sklepu internetowgo Rosenthal. Pamiętajcie, że dzięki takiej porcelanie możemy stać się posiadaczami bardzo cennego zestawu, który kiedyś będzie przechodził w naszej rodzinie z pokolenia na pokolenie. Nigdy się nie zestarzeje i zawsze będzie w modzie.